جهاد فرهنگی

نماز جمعه

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

امروز تصمیم داریم که بریم نماز جمعه...حتی اگه این وبلاگ رو خیلی دیر دیدی و فکر می کنی می تونی به نماز دوم هم برسی،تلاش خودت رو بکن...من از خودم شروع می کنم،امروز نماز جمعه .

التماس دعا دارم از همه ی کسایی که به نماز جمعه می رن یا به دلیلی نمی تونن شرکت کنن اما دلشون اونجا رفته و نمازشون رو سر وقت می خونن...

اگه این کار انجام دادین،نظری برای من بگذارید و بنویسید:

نماز جمعه 13تیر/با ذکر نام خودتون

  • رایحه .س

نظرات  (۱)

  • فاطمه سلیمانی
  • من خودم توی نماز جمعه شرکت کردم.واقعا بی نظیر بود. توی شهر ما که این طور به نظر می رسید. به قدری شلوغ بود که ما خودمون توی خیابون جا پیدا کردیم.یعنی صف اول خیابون رو ما نشستیم.مسئولان مسجد که خودشون پیش بینی این وضعیت رو داشتن چند حسیر پهن کرده بودن که همگی پرشدن.حتی از زمانی که مردم در صف های خیابون نشستن پلیس  راه رو بست و تا پایان نماز هم این وضعیت ادامه داشت.اگه دوربین داشتم حتما عکسش رو می گرفتم و بهتون نشون می دادم.

    نماز جمعه19تیر/مدیر وبلاگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی